.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر بازرگانی؛
مردم نگران نباشند کالا داریم
بسیاری از موجودی‌ها هستند که توسط تولیدکنندگان و واردکنندگان تولید و توزیع می‌شوند که ما از این نوع موجودی‌ها داریم و انبارها مملو از کالاست.
مردم نگران نباشند کالا داریم

وزیر بازرگانی گفت: « بسیاری از موجودی‌ها هستند که توسط تولیدکنندگان و واردکنندگان تولید و توزیع می‌شوند که ما از این نوع موجودی‌ها داریم و انبارها مملو از کالاست. »

اجرای کامل طرح هدفمند کردن یارانه ها که قرار است در همین نیمه دوم سال جاری به مرحله اجرا در آید هر روز با گمانه زنی هایی پیرامون آن همراه است. موضوعی که اخیرا در رابطه با اثرات اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها مطرح است به کمبود کالا های اساسی پس از اجرای این طرح ارتباط پیدا می کند. موضوعی که مهدی غضنفری، وزیر بازرگانی روز یک شنبه و در جمع خبرنگاران آن را به صراحت رد کرد: « بسیاری از موجودی‌ها هستند که توسط تولیدکنندگان و واردکنندگان تولید و توزیع می‌شوند که ما از این نوع موجودی‌ها داریم و انبارها مملو از کالاست. »

او به این میزان اطمینان دادن به مردم هم بسنده نکرد:‌» در کنار این موجودی‌ها، وزارت بازرگانی نیز با تعدادی مباشران بخش خصوصی همکاری دارد که بتوانند کار ذخیره‌سازی را انجام دهند. »

وزیر بازرگانی در مورد آزادسازی این ذخایر هم به این شکل اظهار نظر کرده است:‌ « البته فکر کنم به صورت طبیعی نیاز نباشد که کار آزادسازی این ذخایر صورت بگیرد اما اگر مشکلی در بازار و یا در کالایی به‌وجود آید، وزارت بازرگانی این امکان را دارد که آزادسازی ذخایر را انجام دهد. »

او به این موضوع تاکید کرد که فقط در شرایطی که بازار از کنترل خود خارج شود در بازار آزادسازی صورت خواهد گرفت: « ‌بخش خصوصی برای کار معمولی خود ذخیره کرده است و این‌ها جواب می‌دهند و به احتمال زیاد نیاز نیست ذخیره‌های دیگر آزاد شود، فقط در شرایطی که بازار از کنترل خود خارج شود متعاقبا در بازار آزادسازی خواهیم داشت. »

به گفته وی ذخیره‌سازی توسط بخش خصوصی روال طبیعی کار است و بخش خصوصی در حال طی کردن مسیر طبیعی این کار است.

غضنفری تصریح کرد:‌ « مردم نگران نباشند، چرا که در صورت نیاز از آن ذخایر استفاده می‌شود. »

وی با بیان اینکه ‌ذخیره احتیاطی را هم مباشران بخش خصوصی انجام داده‌اند، در مورد اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در ایام نزدیک به شب عید و اتفاقاتی که در بازار ممکن است رخ دهد، اظهار کرد:‌ « ما براساس همان تجربه‌ای که برای تنظیم بازار در شب عید داریم، برنامه‌ریزی می‌کنیم و اگر بعد از اجرای هدفمندسازی نیاز به تغییراتی باشد آن تغییرات را خواهیم داشت. »


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

باز نشسته 3 آبان 1389
آنقدر وعده های نادرست و سخنان مصلحتی تحویل مردم دادید، که صحبت های درست شما نیز خریدار ندارد . شما اکنون مبتلا به درد چوپان دروغگو شده اید و حاصل عملکرد خود را درو می کنید ، قبل از سال نو گفتید : به اندازه کافی مایحتاج مردم در انبارها ذخیره شده مردم نگران نباشند، ولی یک هفته قبل از پایان سال بسیاری از اقلام ضروری مردم گران شد . قبل از شروع ماه رمضان گفتید : باندازه کافی مرغ ذخیره شده و گوشت منجمد توزیع خواهد شد ( ان هم گوشتی که ماهها بلکه سالها در سرد خانه ها و کشتی های سرد خانه دار در بنادر مانده و کیفیت خود را از دست داده)ما نیز باور کرده و مرغ 29000 ریالی را نخریده و در دوم یا سوم ماه رمضان مجبور شدیم با قیمت 33000 ریال بخریم . گفتید: بن رمضان توزیع خواهد شد ، که این هم دروغ بود و تازه در رمضان سال گذشته که توزیع کردید مگر جز لوبیا و عدس چه چیزی دریافت کردیم ؟تحویل پروتئین را به بعد موکول کردید و بعد از چند ماه که عرضه کردید قیمت آن با بازار یکسان بود!!؟ چرا با این وعده های نادرست ، شخصیت و شعور مردم را به بازی می گیرید ؟ مگر این مقام منصب چه ارزشی دارد که آخرت خود را بر باد می دهید؟ کو گوش شنوا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.